Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - Pátek 9.00 - 17.00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Aditiva a přísady
  3. BG 208 44K - BENZÍN

BG 208 44K - BENZÍN

BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností. Profesionál... celý popis
Dostupnost
skladem u dodavatele 1 ks
Nejsme plátci DPH
556 Kč
ks
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml

Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností.

Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.

POZNÁMKA: Po vyčištění pomocí BG 44K® PLATINUM, pravidelně používejte BG Supercharge®II, PN 2026E. Zabráníte tak tvorbě usazenin v palivovém systému a motoru, zlepšíte jízdní vlastnosti a snížíte spotřebu paliva.

Dávkování BG 208 44K PLATINUM:

1x za 15 000 km přidejte jedno balení 325 ml do maximálně 75 litrů paliva.

 

POZOR: Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml, zobrazit: nálevka BG.

 

Pohled odborníka: 


V základu funguje tento produkt tak, že BG 208 Platinum přidané do paliva, má vyšší bod hoření, než palivo, tudíž na vstřiku neprohoří a rozpouští tak karbonové úsady, které se mění ve směs na plyn a drobný odpad, který projde následně bezpečně výfukem ven.

S BG 208 Platinum máme z praxe ty nejlepší zkušenosti, již se osvědčilo u stovky zákazníků, že dokázalo i srovnat korekce na vstřicích, i když servis tvrdil, že je nutno je vyměnit za nové. Proto doporučuji rozhodně všem tuto chemii vyzkoušet aplikovat - odměnou bude menší kouřivostvyšší výkonklidnější chod motoru a nižší spotřeba.


Základní aplikace:

Aplikujte balení 325 ml na celou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem. Netřeba jet dlouhé vzdálenosti, což je všeobecná fáma internetových diskuzí. Kombinovaný způsob jízdy je naopak více efektivní, protože v případě, že vůz stojí, tak má chemie čas a prostor na rozpouštění úsad, které pak následným nastartováním a jízdou, vyjdou bezpečně výfukem ven. Aplikaci poté opakujte vždy při výměně oleje, proto je i součástí sady pro benzínové motory. Budete si tak snadno pamatovat čas aplikace.

Pokročilá aplikace:


Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu: 

  • 1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
  • 2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
  • 3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.

 

Pravidla pro aplikaci BG 208 Platinum:

  • vždy aplikujte nejdříve chemii, poté teprve tankujte - je nutné, aby se chemie promísila s palivem, jinak steče na dno nádrže a chemii si vyplácáte během prvních 50 km, což je v efektivitě nežádoucí
  • chemie začne postupně účinkovat až po 10-30 km, dle spotřeby vozu, musíte vycházet z toho, že auta mají vedení paliva přes palivové filtry a v nich máte zatím stále původní palivo - tudíž to chvíli trvá, než se směs začne dostávat do vstřiků a putuje systémem dále ven (lambdasondy, DPF, katalyzátory - kde působí také)
  • pokud zvolíte aplikaci č.3, pak auto hoňte, až když je motor zahřátý na provozní teplotu, stejně chvíli trvá, než se dostane chemie kam má - viz bod výše
  • aplikovat BG 208 Platinum můžete bez omezení, častá aplikace vozu neublíží - dodržujte jen výše uvedené poměry dávkování, což po silnějším způsobu užití, stačí dávat pouze balení 325 ml na celou nádrž
  • pokud aplikujete BG 208 Platinum, nepřidávejte do paliva další aditiva - ty přidávejte až do čistého naturalu po ukončení čistícího procesu
  • nezapomeňte autu občas řádně stoupnout na plyn, ať se nečistoty dostávají lépe ven (varianta 1 a 2).


Jak se zbavit problémů:

Pokud se chcete v budoucnu vyhnout co nejvíce s problémem tvorby karbonu v celém palivovém systému, pak doporučuji tankovat kvalitního naturalu u předních prodejců, což je dnes síť tankovacích stanic a jejich paliv: ONO 98, Benzina Verva 100 nebo OMV MaxxMotion 100. Dále nepodtáčet motor, hlavně atmosferický přímovstřik, což je veliký nešvar dnešních řidičů a do paliva přidávat kvalitní aditiva - což je u benzínových motorů:

  • nejlevnější, ale v zásadě dostačující aditivum VIF Super Benzin, kterým se vyrábí většinou prémiové naturaly - celoroční aditivum
  • prémiová aditiva nejvyšší kvality pro náročné uživatele, které osobně doporučuji, jsou pak buď od výrobce BG Products, a to v produktech: BG 2026 - celoroční aditivum nebo od výrobce Metabond, a to v produktu Metabond Magalene Plus - celoroční aditivum. Tyto aditiva patří ke špičce na trhu a máme s nimi reálné skvělé zkušenosti od stovek uživatelů
Zboží zařazeno v kategoriích

 

 

PIŠTE NÁM I ZDE

PŘÍJÍMÁME TYTO KARTY

E-SHOPOVÉ PORADENSTVÍ
David Braun
David Braun
Pondělí - Pátek 9.00 - 17.00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.