Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - Pátek 9.00 - 17.00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Aditiva a přísady
  3. BG 109 EPR 325 ml

BG 109 EPR 325 ml

BG 109 EPR 325 ml Profesionální výplach motoru se 100% účinností pro benzínové a naftové motory.Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní ... celý popis
Dostupnost
skladem u dodavatele 4 ks
Nejsme plátci DPH
266 Kč
ks
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

BG 109 EPR 325 ml


Profesionální výplach motoru se 100% účinností pro benzínové a naftové motory.
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.

Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

Dávkování BG 109 EPR:

Jedno balení BG 109 325 ml je vhodné na 4–6 litrů oleje v motoru. Před výměnou motorového oleje přidejte jedno balení do starého oleje. Motor po nalití BG 109 opět nastartujte a ponechte ho běžet na cca 1300 otáčkách po dobu 30 minut. Postup je stejný pro benzínový i naftový motor.

Varianty produktu:

  • Pokud si přejete zakoupit ekonomičtější balení pro 3 čištění, pak zvolte BG 109 v obejmu 946ml.
  • Pokud chcete zakoupit BG 109 v celém setu pro kompletní dekarbonizaci motoru a palivové soustavy, pak můžete zvolit celý set, a to buď set pro benzínový motor nebo set pro naftový motor.
  • Vlastníte-li 4 taktní motocykl, čtyřkolku nebo skútr, ať už klasický nebo sněžný, pak je BG 109 v prodeji i v balení 100ml, případně i jako celý set.


POZOR! Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml.

Základní postup aplikace:


1. krok: pomocí měrky oleje zjistit hladinu oleje, pokud je po horní rysku, tak musíte olej částečně upustit, případně odsát a nalít do starého oleje přímo do motoru 1 balení BG 109 - EPR 325 ml
2. krok: vezměte si klacík nebo tyčku dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si cca 1300 otáček elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny
3. krok: nechte motor na zvýšené otáčky cvakat 30min
4. krok: po uplynutí 30 min co nejdříve olej vypusťte (pochopitelně vyjměte i starý olejový filtr)
5. krok: nalijte cca 1 litr oleje nového
6. krok: nalijte BG 112 325ml (naft.motor) nebo BG 115 325ml (benz.motor)
7. krok: dobrovolný - nalijte Metabond ECO/Spirit 250 ml. Metabond Spirit je pro oleje 5W30 a řidší a Metabond ECO pro oleje 5W40 a hustší.
8. krok: dolijte olej, aby byl v cca 1/2 - 2/3 rysky
9. krok: nechte nastartované 5-10 min, ať se vše promísí, zkontrolujte hladinu a vezměte auto na krátkou projížďku volným tempem cca 10 km, pak už můžete motor plně zatížit.
10. krok: nezapomeňte v rámci dekarbonizace motoru i zdekarbonizovat palivovou soustavu, a to pomocí BG 245 (pro naft. motory) nebo pomocí BG 208 44K (pro benz.motory). Systém motoru a paliva jde v ruku v ruce a má mezi sebou úzkou funkční souvislost.

Pochopitelně můžete pak využít možnosti koupit kompletní sady, kde je možno koupit sadu pro naftové motory (včetně motorů s DPF) nebo sadu pro benzínové motory.

 

Pozn.:  Postup pak vždy doporučuji používat při každé výměně oleje, čímž systém ze začátku dekarbonizujete za roky a kilometry od data výroby a následně jej udržujete v čistotě, protože karbon se pochopitelně vytváří neustále, jak v motoru, tak v palivové soustavě, ale i v sání, EGR ventilu, škrtící klapce, tak i ve výfukovém systému a DPF.
Pokud pak chcete Váš vůz zbavit karbonu ve všech segmentech, tak nás neváhejte kontaktovat, náš specializovaný servis Vám vyjde vstříc.

 

Pravidla použití BG 109:

  • Ideálně aplikovat do ohřátého motoru.
  • S autem se během aplikace nesmí jezdit. Nevadí volný přesun pár metrů na zdviž, ale někteří uživatelé mají v plánu BG 109 nalít do oleje a s autem si dát projížďku - opravdu to nedělejte - zvolená chemie snižuje výrazně mazání motoru a tato myšlenka by Vás mohla stát více, než si myslíte.
  • Po ukončení 30 minutového procesu náplň co nejdříve vypusťte z motoru, nezapomeňte otevřít nálevové víčko motoru, povytáhnout měrku oleje a vyjmout starý olejový filtr. V případě, že neplánujete vícefázovou dekarbonizaci, tak nechte olej opravdu důkladně odkapat, jelikož každá část původní náplně Vám pak okamžitě kontaminuje z části náplň novou. Doporučuji i optickou kontrolou zjistit umístění výpustního šroubu a auto na zdviži nechat odborně před zvednutím mírně naklonit po sklonu výtoku, čímž zajistíte maximální vypuštění staré náplně z vany motoru.
Zboží zařazeno v kategoriích

 

 

PIŠTE NÁM I ZDE

PŘÍJÍMÁME TYTO KARTY

E-SHOPOVÉ PORADENSTVÍ
David Braun
David Braun
Pondělí - Pátek 9.00 - 17.00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.